viedään ja sen kyllä huomaa.Olo on ku märällä rätillä ja silti pitää vielä jaksaa.Joskus sitä ihan haaveilee,et kumpa se oiski vaihtoehto,ettei aina tarttis jaksaa.Työ menee kyllä ja siitä mä nautin täysin rinnoin,mutta sen työpäivän jälkeen kun pitää vielä jaksaa painaa kaikki kotityöt läpi (ja mä yritän viel viikolla pitää niin minimissä kun vaan voi).Kieltämättä on päiviä jolloin se tuntuu olevan liikaa ja voi kyllä tää oli sellanen päivä.
Kumpa tulis oikein hieno ja ihana loma,mä katon et mä olen sen ansainnu.Sais tehtyy kaikkee kivaa ja kaikilla ois mukavan rento olla (voi toivottavasti mä en pyydä liikaa).
Mukavaa ,et tulossa on "lapsi vapaa" viikonloppu.Puhtaasti myönnän olevan sen tarpeessa nyt.Suunnittelin,et ottaisin mm. rakennekynnet loman kunniaks ( kerrankin meinaan olla ihanan turhamaisen neiti) ja kukaan tietää...ehkä terassikin saattaa luokseen kutsua:)